Prøv oss
Du får det du måler. Og du må måle for å kunne nå målene dine. Måling danner grunnlag for tilbakemeldingssløyfer, eksperimenter og læring. Hva fungerer og hva fungerer ikke? Hva skaper verdi og hva skaper friksjon?
Alt bør dra i samme retning. Hva du måler og styrer etter i det daglige bør henge sammen med dine overordnede og langsiktige mål. Vi finner dine viktigste nøkkeltall for å måle verdi kobler det sammen med hva som måles og hvilke data som samles på tvers av hele tjenesten din. Vår erfaring er at du får det du måler.
Samle på verdifull data som faktisk kan brukes og som er tilgjengelig når det trengs – og ikke på alt annet. I tillegg trenger du detaljert informasjon for å kunne bygge avanserte analyser som viser nyansene i hvordan tjenesten din brukes. Dette blir muliggjort av en solid teknisk implementasjon som gir presise og konsistente data, hver dag.
Ikke la deg hindre av dårlige verktøy laget i en annen tidsalder. Du trenger avanserte og brukervennlige analyseverktøy som gir deg gode og raske svar. Lag rapporter og dashboards som er lett tilgjengelig og som skaper kultur for å engasjere seg i analysene som gjøres.
Behold eierskapet til din egen innsikt. Vi gjør at alle på teamet – produktsjefer, prosjektledere, designere eller utviklere er i stand til å finne svar på sine egne spørsmål slik at de kan ta med seg innsikten rett inn i arbeidet sitt.
For digitale tjenester og produkter nytter det ikke med beslutninger basert på magefølelse og omfattende femårsplaner. Den luksusen finnes ikke i en verden som endrer seg raskt.
Tjenestene som lykkes skaper kultur for å prøve og feile – og lærer av det. I kjernen av dette er gode verktøy og innsikt.
Dette gjelder:
Apper
Nettbutikker
Plattformtjenester
Offentlige og kommunale tjenester på nett
Fysiske butikker med digitale flater
Salg av fysiske tjenester på nett
Og alle andre som leverer verdi gjennom digitale flater.
Få en gratis anbefaling av analyse- og målingsoppsettet ditt.
Prøv oss